منم شنبه سونو بودم ۲۲۰۰ بود
دکترم گفت خوبه کاملا نرماله نه درشته نه ریزه
آزمایش دفع پروتئین دادم سونو داپلر دادم
غذا هم خوب میخورم و لیدی میل هم میخورم
ولی مدلشه دیگه به فکره هیکلشه😁
دختر من ۳۵ هفته و ۴ روز وزنش ۲۸۰۰ بود. ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم فکر میکردم حداقل ۳/۵ باشه ولی دقیقا ۳ بود
فکرکردم فقط خودم این مشکلودارم 😂
اره ماله منم ۲۲۰۰هست
مال من 2500بود وقتی زایمان کردم
۳۴ هفته ۲ کیلو🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.