۶ پاسخ

منم شنبه سونو بودم ۲۲۰۰ بود
دکترم گفت خوبه کاملا نرماله نه درشته نه ریزه
آزمایش دفع پروتئین دادم سونو داپلر دادم
غذا هم خوب میخورم و لیدی میل هم میخورم
ولی مدلشه دیگه به فکره هیکلشه😁

دختر من ۳۵ هفته و ۴ روز وزنش ۲۸۰۰ بود. ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم فکر میکردم حداقل ۳/۵ باشه ولی دقیقا ۳ بود

فکرکردم فقط خودم این مشکلودارم 😂

اره ماله منم ۲۲۰۰هست

مال من 2500بود وقتی زایمان کردم

۳۴ هفته ۲ کیلو🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط