خانما هندوانه بده بخورم ؟؟؟

۷ پاسخ

من ک میخورم

وای من هر وقت هندوانه و خیار میخورم بچم بشدت نفخ میکنه وو شب و روز برام نمیمونه به خاطر همین اصلا نمیخورم

من که میخورم

من که پرهیز میکنم مامانم دعوا میکنه میگه بخور بچه عادت کنه کم کم باید به خودش هم بدی راستم میگه بالاخره اون ۹تا بچه آورده تجربه داره می ترسی کم بخور اتفاقا دیشب خوردم تا ۴خوابید

نه ایرادی نداره فقط چون نفاخه زیاد نخورید

من میخورم ولی شیر میدم بچم می‌ره دشویی بزرگ زود

ن من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۵ ماهگی