۳ پاسخ

من پتو دورپیچش رو نازک گرفتم قنداق سویسی و فرنگی نگرفتم چون گرمه
لباس هاشم اکثرا جنس تمام پنبه و بادی و رامپرز گرفتم سایر ۱و ۲

همه چی تابستونه خنک بخر براش محض اطمینان با یکی دوتا سرهمی، دودست سایز صفر بگیر سه ۴ دست سایز ۲، بادی بیشتر بگیر، شلوارم خیلی استفاده میشه، پتو نازک، قندانقم سوییسی بگیر فرنگی نگیر

سیسمونی کامل یا نه بچه دومه ی خرید کوچیک میخای انجام بدی

سوال های مرتبط