من فرنی و اوتمیل و نیمرو بیشتر میدم چون حساسیت به پروتئین گاوی داره پنیر گوسفندی پیدا نکردم وگرنه نوش پنیر هم میدادم
کلی ایده تو تاپیکامه. بیا ببین
تخم مرغ فرنی حریر بادام. اتمیل خرما سرلاک
منم کم میارم،برم یه سرلاک بگیریم؟قیمت چند هست؟چه طعمی
معمولا سرلاگ میدم نستله یا حکیم بانو...چون صبحا اون زودتر از من بلند میشه و خیلی گرسنه است قبل از شیر دادن غذا میدم بهش که قشنگگگگ بخوره برای همون وققت نمیشه چیزی درست کنم
اوتمیل و فرنی در طعم های مختلف
مثل موزی
آب سیبی
خرمایی
سرلاک گندم موز یا فرنی خرما
اوتمیل بادوم و خرما یا گردو و خرما یا موز
فرنی
شیربرنج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.