۵ پاسخ

من دست دوم گرفتم ولی خیلیییی تمیزه هرکی میبینه فکر میکنه نوعه انکار از جعبه دراوردی

من گرفتم ۶ تومن

۵ ب بالا

عزیزم من از سایت سانی بیبی گرفتم چندماه پیش کلا قیمتش خوبه جنسش هم خوبه من راضی بودم ارزون بود نسبت به بقیه جاها

من ۳-۴ ماه پیش گرفتم ۷-۸ تومن الیته ۴-۵ تومنی هم بود

سوال های مرتبط