خانما دفع پروتئین خطرناکه؟ از چی میشه؟

۵ پاسخ

واسه من تو بارداری لب مرز بود

من تو بارداری دفه پروتئین ۵۰۰ داشتم آسپرین میخوردم قرص فشار میخوردم و امپول انوکسا پارین میزدم روزی دوتا
نمک و سرخ کردنی و گوشت قرمز کلا حذف بود حتی یه قطره ام نمی‌خوردم آخر سر ۳۷ هفته و ۵ روز به علت فشار کنترل نشده ختم بارداری داد دکترم اگه تغذیه تو رعایت کنی میشه کنترلش کرد

درصورت ادامه و تشدید بله خطرناکه ومجبوربه ختم بارداری میشه
با دارو و تغذیه
غذاهای قند مصنوعی و سرخکردنی رو میذاری کنار و ابپز و سالم خوری و سبزی و ماهی و مرغ و بادوم بخور
و اب زییییییاد روزی دوسه تا بطری اب معدنی بزرگ هرچی اب بیشتر سلامتی بارداری بیشتر

پسرعموم ۱۲ سالش از بچگی داره خیلی بیچاره اذیت میشه

من داشتم آخرشم روز زایمان انقد وضعم وخیم بود حد نداشت هیچی نمیشه با دارو تا جایی ک بشه کنترل میکنن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ سالگی