پسر من هنو به خط نمودار نرسیده همش پایینه وزنش
به جای بهداشت بچه باید زیر نظر دکتر باشه
وزن به نظرم ژنتیکیه تو هرکاری کنی ژنش تپلی باشه بچه تپل میشه حتی زیاد غذا نخوره مثل اینکه بعضیا میگن ما آبم میخوریم چاق میشیم
چ ربطی داره دختر من ۹ ماهشه ۱۱ کیلو خب ژنتیکشه و زیاد هم نمیخوره هیچ مشکلی نداره
مگه چی میشه وزنش بالا باشه ، والا دختر من از بس ریزه غصه میخورم تا مریض میشه دوباره وزن کم میکنه ،وزن بالا که خوبه والا
وزنش بالا باشه چی میشه مگه
چرت وپرت میگن
بیخود میکنن. من دخترم ده ماهشه یازده کیلوئه. بذار بچه جون بگیره.
دور سر چند
من بهداشت اصلا نبردم
دکتر بهتره
خدا ذلیلشون کنه منو انقدر در ب در دکتر کردن وزن دختر من هم بیشتر تا دکتر مغزو اعصاب فرستادن الان ب خودم از فشار استرس ک کشیدم دکتر مغزو اعصاب نیاز ذلیلشده ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.