سلام خانما چ قطره ای خوبه برا برفک دهان ؟

۴ پاسخ

اگه شیر خودتو میدی باید ب سینه خودتم قطره رو بزنی

کاا واسه نوزاد نیستاتین ...

نیستات

نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان قند عسلم❤️ مامان قند عسلم❤️ ۱ سالگی