من میخوام ببرمش آتلیه ی روز دیگشم با باباش بریم باغ تولد ۳نفره کیک وبادکنک هم بگیریم عکاسی هم کنیم البته دخترداییم هم میاد ب عنوان عکاس😄
لب دریا تولد گرفتیم یعنی دیوونم کرد اینقدر گریه کرد و چسبید بهم فقط خوبیش این بود روز قبل برده بودم آتلیه آروم و خندون عکس انداخته بود وگرنه از تولدش هیچی نفهمیدیم
من تولد نگرفتم چون نظر شخصیم اینه که بچه الان متوجه نیست تولدشه من کلا هیچ جشنی برای دیارا نگرفتم چون خواستم بزرگ بشه و متوجه باشه که جشن متعلق به اونه فقط بردیمش اتلیه عکس گرفتیم
فضای باز چطوری عکاسی میکنین
ایده تون چیه
منم موندم ببرم اتلیه یا فضای باز
اره روز قبلش بردم اتلیه
تولد خانوادگ هم گرفتم خوب بود خوش گذشت بچم اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.