خانما چرا قبل از سزارین ازمایش خون میگیرن؟!

۴ پاسخ

بخاطر تیروید به خاطر پلاکت بخاطر هموگلوبین

برای گروه خونی شدت کم‌خونی یه چکاپ هست

قبل هر عملی خون میگیرن

نمیدونم بمنم گفتن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ونهم بارداری