کسی میدونه قرص اسنترا بسته ای چنده؟

۶ پاسخ

قرص اسنترا برای چی هست

واسه چی میخوای ؟؟؟سرخود میخوای بخوری؟؟؟؟

چون منم شدید نیاز ب آرام بخش دارم داغونم

من یه بسته پارسال خریدم750حساب کرد یعنی شرکتاش فرق داره یا چی

من ۳۲۰ خریده بودم داروخونه شبانه روزی سرقنات داره

من تازه خریدم ۳۸۰ تومن

اصلا نیست بزور من از یه داروخونه یه ورق گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۳ سالگی
مامان کاکل پسر مامان کاکل پسر ۴ سالگی