قرص اسنترا برای چی هست
واسه چی میخوای ؟؟؟سرخود میخوای بخوری؟؟؟؟
چون منم شدید نیاز ب آرام بخش دارم داغونم
من یه بسته پارسال خریدم750حساب کرد یعنی شرکتاش فرق داره یا چی
من ۳۲۰ خریده بودم داروخونه شبانه روزی سرقنات داره
من تازه خریدم ۳۸۰ تومن
اصلا نیست بزور من از یه داروخونه یه ورق گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.