نه اصلا
خیلی داروی خوبیه
۴ سال دارم میخورم نه چاق نشدم
من میخورم ی گرمم اضافه نکردم
رو من تاثیری نداشت ولی هرکی خورد بیس کیلو چاق شد
میشه بگی این دارو واسه چی میخوری
چون من وسواس فکری دارم زیاد فکر میکنم
شنیدم میل جنسیم کم میکنه
من۸ساله میخورم واقعا داروی خوبیه تاثیرمنفی نداره نه چاق نه خواب به من انرژی میده تازه
من میخورم اشتهام کم شده
سیتالوپرام چی؟ چاق میکنه؟
واس چی میخوری . چه علائمی داشتی
ببین نوشته بود یجا روی یه عده اثر لاغری میزاره روی یه عده اثر چاقی بستگی به بدن داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.