۱۰ پاسخ

نه اصلا
خیلی داروی خوبیه

۴ سال دارم میخورم نه چاق نشدم

من میخورم ی گرمم اضافه نکردم

رو من تاثیری نداشت ولی هرکی خورد بیس کیلو چاق شد

میشه بگی این دارو واسه چی میخوری
چون من وسواس فکری دارم زیاد فکر میکنم
شنیدم میل جنسیم کم میکنه

من۸ساله میخورم واقعا داروی خوبیه تاثیرمنفی نداره نه چاق نه خواب به من انرژی میده تازه

من میخورم اشتهام کم شده

سیتالوپرام چی؟ چاق میکنه؟

واس چی میخوری . چه علائمی داشتی

ببین نوشته بود یجا روی یه عده اثر لاغری میزاره روی یه عده اثر چاقی بستگی به بدن داره

سوال های مرتبط

مامان Ahoo مامان Ahoo ۳ سالگی
مامان شایلین.رادین مامان شایلین.رادین ۳ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی