۶ پاسخ

۱۰قطره،۸ساعتی

عاااااالیه من هر هشت ساعت .۵/.سیسی میدم خیلی آرومش میکنه

من راضیم اینو میدم با پدی لاکت هر هشت ساعت پنچ قطره گفته بود دکتر

من میدام اما اثر نداشت اگه کولیک داره غذا های نفاخ و چیزهای که گاز دارند استفاده نکن من این ها رو که نمیخورم بچه ام که خیلی بهتره دکتر هم که بردم گفت هیچ دارویی آب روی آتیش نیست تا چهار ماهگی همینه
وقتی بی قراری میکنه به شکم بخوابونش پاهاش و کم کم تو شکمش جمع کن

هر ۸‌ساعت ۵ قطره

۱۰قطره

سوال های مرتبط

مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی
مامان بشه من(هامین💙) مامان بشه من(هامین💙) ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی