۵ پاسخ

پسرم به روش حلقه ختنه شده دکترش گفت وازلین طبی بزنید هربارم شسته باشه
بعده افتادن حلقه بازم تا یه هفته گفت وازلین طبی رو بزنید
داروخونه ها دارن

جراح پسرم اجازه نداد هیچ پمادی بزنم نظرش رو این بود

بله هنوزم با کرمی قبل پوشک میزنم چرب میکنم ۳ هفته گذشته

از همون روز اول پماد تتراسایکلین چشمی
مگه دکتر برای مراقبتهای بعدش چیزی نگفت؟

ده روز اول پماد موپیروسین بزن. بعد از اون تا یکماه پماد آد

سوال های مرتبط