۴ پاسخ

میخوای با بیمه حساب بشه باید دکتر زنان بنویسه

غربالگری اول
اول باید بری سونو بدی بعد جواب سونو رو ببری ازمایش بدی میتونی ازمایش رو همون موقع بدی یا تا ۲۴ ساعت بعدش بهترین موقس ولی اگه نشد هم تا ۱۳ هفته ۶ روز وقت داره
بعد بهداشت فک نکنم‌بنویسه باید دکتر بنویسه
بعد اونجا یه مایع پشت گردن جنین رو برسی میکنن ک خدای نکرده مشکلی نداشته باشه با صدای قلبشو میزارن اندازشو میگیرن بعد وقتی خواستی بری مطب ک سونو رو انجام بدی ی ابمیوه شیرین هم با خودت ببر ک اونجا بخوری ن سونو ن ازمایش نیاز ب ناشتایی نداره هر موقع از روز بری میتونی انجام بدی

برو بهداشت رایگان انجام میده، چیز خاصی نیست، کم خونی و قند و چربی و تیروئید و گروه خون و این چیزا ست

باید متخصص زنان زایمان بنویسه برات

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری