دخترم واکسن زده خیلی درد داره😭😭

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم خدا حفظش کن دکتر به من گفت نمیخواد کمپرس بزاری پاهشو بزار باز باشه تکون بده که ورم نکنه سفت بشه همینو انجام دادم واقعا تاثیر داشت دخترم اصن انگار امپول نزده بود نه بیقراری نه ورم و نه تب کرد سعی کن به وقتش قطره اشو بدی همین لباس خیییلی سبک بزار تنش باشه وترجیحا فقط مای بی بی پاش باشه بهتره

عزیزم ۴ ماهگی خیلی درد نداشت بزار آزاد باشه زودتر خوب میشه

کمپرس نذار عزیز
خود امپول اروم جذب بدن میشه
نیاز نیست
فقط استامینوفنشو سر وقت بده و ۲۴ ساعت اول کاملا غذا و خونه رو بذار کنار در اختیار بچه باش

مبارکش باشه

این روپاش گزاشتی کمپسر سرذهس؟

اخی عزیزززم🥲

الهی عزیزم کمپرس سرد روز اول و گرم روز دوم خیلی تو کاهش دردشان تاثیر داره

سوال های مرتبط