۶ پاسخ

روغن مایع بزن بهش خوب میشه

اطراف جای واکسنش رو با ویکس یا روغن گوسفند چرب کن
پاهاشو هم شل قنداق کن که تکون نده

کمپرس سرد بزار براش

منم امروز واکسنشو زدم و خیلی بی قراری میکنه من قندانش کردم با یه دستمال ک پاهاشو تکون نده و کیسه آبگرم گذاشتم روش

اگه امروز زدی باید کمپرس سرد یا چند تا تیکه یخ رو بریز نایلون بعد ی پارچه نخی نازک بپیچ بزار روی جای واکسن ش دردش کمتر بشه

پارچه با اتو گرم کن بزار رو پاش

سوال های مرتبط

مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی