۴ پاسخ

بعداز محلول صبونه خوردی 🫤🫤🫤🫤

نه انسولین خون ترشح میشه قند میاد پایین

ولی بعد محلول نباید صبونه بخوری ک

نه لزوما، بعدش انسولین ترشح میشه و قند رو پایین میاره

سوال های مرتبط