۹ پاسخ

خواهرمن خیلی اذیت شد طبیعی زایمان هرکدوم ازبچه هاش۴ونیم کیلوبودن۳۰بخیه خوردالبته بچه هاش بزرگترن پسرش۲۲ دخترش۲۷سالشه ولس اونموقعه هاکلاطبیعی بایدزایمان میکردن سزارین نبود

4 کیلو به بالا که طبیعی نمیذارن

اره با بچه ۳ کلیویی پدرشون در اومده

خواهر من که خیلی بعدش درد داشت تا دو روز خیلی حالش بد بدد طبیعی آورد بچه ۴ کیلو بود

ماشالا بالای ۴ باید سزارین بشه خیلی بده طبیعی😭

اره کمی سخت بود بچه دومم 4800بود طبیعی بودم😥

بچه سه کیلو و نیم باشه کافی و عالی

سوال منم هست

اره با این که بچه دومم بود و خودمم لگنم خوبه اما از اولی سخت تر بود

سوال های مرتبط