خواهرمن خیلی اذیت شد طبیعی زایمان هرکدوم ازبچه هاش۴ونیم کیلوبودن۳۰بخیه خوردالبته بچه هاش بزرگترن پسرش۲۲ دخترش۲۷سالشه ولس اونموقعه هاکلاطبیعی بایدزایمان میکردن سزارین نبود
4 کیلو به بالا که طبیعی نمیذارن
اره با بچه ۳ کلیویی پدرشون در اومده
خواهر من که خیلی بعدش درد داشت تا دو روز خیلی حالش بد بدد طبیعی آورد بچه ۴ کیلو بود
ماشالا بالای ۴ باید سزارین بشه خیلی بده طبیعی😭
اره کمی سخت بود بچه دومم 4800بود طبیعی بودم😥
بچه سه کیلو و نیم باشه کافی و عالی
سوال منم هست
اره با این که بچه دومم بود و خودمم لگنم خوبه اما از اولی سخت تر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.