۸ پاسخ

ماشاءالله بهش

ای جانم چ نازه

ووی ننه بخورش.😋😋😋ماچش کن واسفند دودکش براش

ای جانم😍💓

هزارماشالله بهش چقدر نازززه

قشنگمم خداحفظش کنه🌹

وای خدا چقدر تغییر 🥰🥰🥰🥰

عزززیزم 😍
ماشاالله بهش

سوال های مرتبط

مامان آیرا مامان آیرا ۱۷ ماهگی