وای منم همینطورم عطسه یا سرفه کنم بدترم میشه از این رو مخ تر بی حسی زیر نافمه انگار بدنم مال خودم نیست خیلی رو مخه🥲🥲
من هنوز گاهی درد میاد
منم بودم
رو تخت با بچه سختم بود نمیخوابیدم به خاطر بچه زیاد زمین مینشستم دستشوییم فرنگی استفاده نمیکردم فعالیتمم زیاد بود کمربندم محکم مبستم خیلی درد داشتم
استراحتمو زیاد کردم فرنگی استفاده کردم دیگه رو تخت خوابیدم خوب شد
هنوزم حس میشه😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.