اره باز میکنن
چرا باز نکنن اخه
منم باز نکردم هنوز 😂😁
والا من رفتم بهداشت گفت تحت نظر دکتری برات باز نمیکنم برو هر موقع بچه ۵روزش شد بیا چند روز پیشم باز رفتم برا واکسن کزاز باز نکرد
من امروز رفتم
اره چرا نکنن
آره باز میکنن
بله باید باز کنن
اره
اره منم هنوز نرفتم
اره عزیزم چرا نکنن منم ب تازگی پرونده باز کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.