مامانا پسرم هر ۴ساعت ۹۰تا شیر میخوره کمه‌؟

۵ پاسخ

ن عزیزم کم نیست خیلیم خوبه هر وقت دیدی خودش تمایل داشت بیشتر بخوره بهش بیشتر بده واگرنه رفلاکس میشه و اذیت میشی

من ۳ ساعتی ۹۰ تا

خب اونو هر ۲ساعت ۶۰بده برای ۴ساعت کمه اره

دختر من داره ۵ماهش میشه ۹۰ تا میخوره

نه خوبه

سوال های مرتبط