خانوما لباسای بچه رو برا اولین بار چجوری شستید؟

۷ پاسخ

تو تشت با خیلی کم مایع لباس بچه

با ماشین لباسشویی و شوینده مخصوص لباس بچه

اب و مایع رو قاطی کن بنداز تو تشت بردار نیاز نیس زیاد چنگ بزنی تمیزه فقط محض احتیاط ادم میشوره که الودگی نداشته باشن

با مایع لباسشویی مخصوص کودک و مایع نرم کننده مخصوص کودک ریختم تو لباسشویی با آب سرد و دور پایین شسته شدن

با دست شستمشون همشو با صابون بچه فیرزو مخصوص لباس و کهنه

من مینی واش خوشم نمیاد نگرفتم
میدم شوهرم بشوره تو لباسشویی نمیریزم بدن بچه حساسیت میکنه

من داخل مینی واش ریختم
بعد پشیمون شدم که ای کاش با دست میشستم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد