۷ پاسخ

نه دیگه ! همونه ، چه صبحانه چه غذا ...
بیست دقیقه هم تلاش میکنم ولی کلا هرچقدر بخوره همونه دیگه ، وگرنه میره برای وعده ی بعدی
البته این یه چیز روانشناسیه ...

اره دیگه معمولا اگه نخوره وعده ای رو سرلاک میدم بهش یا موز وخامه و..

نه دیگه
مثلا امروز املت درست کردم نصفشو خورد اونم من میزاشتم تو دهنش خودش نمیخورد دوروزی میشع غذا میازرم دهنش دوس نداره بخوره قورت نمیده

آره دیگه 🥲

دخترم اگه غذا نخوره یعنی فازشو نداره باید شیر بخوره

آره و دوباره همون چیز رو هم نمیخوره😂

قبلا اره
ولي دوماهي هست چيزي درست نميكنم
از وقتي اين كارو ميكنم خوش غذا تر شده

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری