خانما بر اسهال چی بدم پسرم دو روزه اسهاله

۴ پاسخ

کپسول یوموگی روزی یدونه تو یه قاشق ماست
پودر کیدی لاکت هم همین
شربت نئوزینک
محلول وانلایت بعد از هراسهال بده بخوره
کته ماست
موز سیب رنده شده که دنگش قهوه ای بشه

لوپرامید

کته با سیب زمینی سرخ شده
شیر پاستوریزه
موز و سیب

اگه عفونت روده داره یعنی خلط داره شربت مترونید ازول بده

سوال های مرتبط

مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی
مامان محمدآراد مامان محمدآراد ۳ سالگی
مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی
مامان سینا و سامین مامان سینا و سامین ۲ سالگی