۳۷ و ۲ تب نیس گلی
عزیزم تب داره اما بالا نیس استامینوفن بده دورش بگذره خوش میشه خانومم
نه خطر ناك نيست اينم تب نيست كه ٣٧/٢ نيم به بالا تب
البته دل دردش زیاد نیس
اره دخترمن تو ۳۷باید داروبخوره وگرنه به ۴۰میرسه
این تب نیست ولی دمای بدنش بالاست ممکنه شروعه شب باشه
شروع تب از ۳۷.۵ هست الان حواست بهش باشه مایعات بده و خنک نگه دار، از ۳۸ درجه تازه باید دارو داد
تب داره ولی کمه خیلی مواظبش باش اگه دل دردم داشته باشه احتمالش هست ویروس گرفته باشه من ده روزه درگیرم هم خودم گرفتم هم دخترم تب و دل درد و حالت تهوع داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.