مامانا فرنی نشاسته ب نینیتون میدید باشیرماجان

۲ پاسخ

من آرد برنج با شیر پاستوریزه میدم

من دوقاشق شکر و میذارم تو تابه با شعله ی کم تا خودش اب بشه بعد ی قاشق نشاسته رو میریزم تو ی لیوان شیر مخلوط ک شد ب شکر اضافه میکنم و مدام هم میزنم تا غلیظ بشه بعد نصف ی قالب کره و ی قاشق خامه اضافه میکنم و هم میزنم تا کامل حل بشن بعد ک سرد شد با پودر پسته میدم میخوره..خیلی خوشمزش

سوال های مرتبط

مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان نُقلی مامان نُقلی ۲ سالگی
مامان دنیز کوچولوم🤭 مامان دنیز کوچولوم🤭 ۲ سالگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی ۱۲ ماهگی