من آرد برنج با شیر پاستوریزه میدم
من دوقاشق شکر و میذارم تو تابه با شعله ی کم تا خودش اب بشه بعد ی قاشق نشاسته رو میریزم تو ی لیوان شیر مخلوط ک شد ب شکر اضافه میکنم و مدام هم میزنم تا غلیظ بشه بعد نصف ی قالب کره و ی قاشق خامه اضافه میکنم و هم میزنم تا کامل حل بشن بعد ک سرد شد با پودر پسته میدم میخوره..خیلی خوشمزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.