نمیدونم نظر هر کسی متفاوته
ولی به نظر من پستونک خیلی به بچه ارامش میده
من دوس دارم بچم حتما پستونک بگیره
وقتی بچمو میزارم تو گهوارش پستونکشو میدم خوابش عمیق میشه و میخوابه الانم که همش دستاشو مشت میکنه تو دهنش پستونک میدم واقعا عالیه تازه دختر من خیلی کم میگیره پستونک رو
من میدم بچه آرامش میگیره چه ظلمی ، ندی گریه کنه لطفه
من تو کلاس بچه داری یاد گرفتم
دکتر میگفت عمل مکیدن به بچه ارامش میده
و تا حدی ام باید شیر بخوره و سینه مک بزنه برای بیشتر از اون پستونک عالیه
بدید حتما
ولی تا ۶ ماهگی
پستونک بهش میدم دیگه قدم نمیزنم تو خونه خوابش کنم میزارم تو گهواره پستونک تو دهنش خوابش عمیق میشه خودش میدش بیرون
بعضی زر مفت میزنن عزیزم پستونک خیلی کمک میده به مادر وایییییی خدا دلم میخواد هر کی چرت پرت میگه دست بندازم دهن مهنشو جر بدممممم
ب نظر من که خوبه چون بچه همش ولع مکیدن داره بچه های منکه نه اون دوتا بزرگه پستونک گرفتن نه این یکی هر کاری میکنم این بگیره ولی اصلا نمیگیره
من دوست دارم پستونک بخوره بنظرم هم اون ارامش داره هم من راحت ترم
عزیزم من پستونک به بچم میدم . هیچ ظلمی نمیکنی در حق بچت اگر بهش پستونک بدی . موقع گریه و نق نق بچه خیلی پستونک به کارت میاد
من میدم به بچم
اطرافیان هم میگن وااای ما اصلا به بچه پستونک ندادیم
پستونک خیلی کارو راحت میکنه
بچه ای که پستونک بخوره دیگه اذیت نداره
پستونک دادی خودتو راحت کنی
و کلی چرت و پرت دیگه
ولشون کن توام 😒تو مادرشی هر چی دوست داشته باشی انجام میدی ،مردم همیشه حرف زیاد میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.