۲ پاسخ

منم موندم نمدونم اسهالیه یانه چهارباردفع داره هرباردفع تاپشت پوشکش میره نمفهمم اسهالیه یاطبیعی دکترمیگفت تا6باردفع طبیعیه

نه
پسر من هنوز همینه چون دارن شیر میخورن نه غذا

سوال های مرتبط

مامان ماه‍🌙لین مامان ماه‍🌙لین ۶ ماهگی
مامان گل‌پسرا💙 مامان گل‌پسرا💙 ۹ ماهگی