۴ پاسخ

اگه شیراز بودی میگرفتم ازت یه دونه هم 1 داشتم میدادم

از چه نظر نمیسازه

من دخترم بعد از شیر ۲ یبوست شده منم احساس میکنم بهش نمیسازه

چجوری فهمیدی نمیسازه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان مامان نینی مامان ۸ ماهگی
مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی