۵ پاسخ

جاش خوبع عجله نکن بنظرم😩

۳۷هفته به بعدبچه تکمیل میشه اشتباه نکن زودزایمان کنی بزاربچه قشنگ رشد کنه تحمل کن چیزی نمونده

درد که ساعت مشخصی نیست و ورزش کن شایذ شد

عزیزم فکرررنکنممم 😂😂 اگه خیلی ورزش کنی کیس اب یهو پاره شع وگرنه خودمونم پاره شیم این موقع زایمان نمیکنیم 🤭😂

خانوما توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان ویهان ❤️ مامان ویهان ❤️ ۱۴ ماهگی