۹ پاسخ

سلام عزیزم؛ اون باور قیمی بوده که خودش میفته یا ریشه نداره حتما باید درست کنید به دلایل زیر:
اول اینکه یک دندون پوسیده بقیه دندونهای سالم رو هم پوسیده میکنه
دوم اینکه زیر اون دندونهای شیری دندانهای دائمی قرار دارن و تا ۱۲ سالگی که دندونهای شیری بیفته عفونتشون دائمی های زیرین رو هم خراب میکنه
سوم اینکه فضای فک برای دندونهای دائمی بوسیله این دندونهای شیری حفظ میشه که اگه خراب بشن و از بین برن دچار بی نظمی دندونی میشه
در نهایت هم پوسیدگی ها وسیع میشه و دندون درد بچه رو از غذا خوردن میندازه

دندون شیری چرا مهم نباشه؟ وقتی ی دندون خراب بشه،اون باکتری پوسیدگی تودهن می مونه،و باعث خراب شدن بقیه دندون ها میشه.این دندون ها اگه ب موقع خارج نشن،دندون های اصلی ممکنه جای درست خودشون نباشن،و کج بشن.حالا دندون جلو باشه میگیم تهش تا ۵،۶ تو دهن می مونن ولی اسیاب ها خیلی مهمن ک تا ۱۲ سالگی باید بمونن

پارسال با بیهوشی 47ملیون شد عصب کشی و پر کردن

چهار تا بالا و پایین جلوییها رو اگه درد نداره نمیخواد درست کنی اگه درد داره باید بکشی بقیه شم حتما باید درست کنی من امروز یکیشو عصب کشی و روکش کردم واسه پسرم

من بردم دکتر نموند دونه دونه انجام بدم ..
بیهوشی هم هزینش بالا بود فعلا منتظرم پول دستم بیاد ببرم درست کنم..

دکتر تمام حرف ها مامان گندم به منم زد سر دندون های دخترم واینکه دندون خراب و پوسيده باعث آبسه و عفونت میشه

من تازه عکس دندون گرفتم امروز میبرم آپادانا ببینم چی میگن ی دندونش درد میکنه

این فلوراید درمانی که دکترا انجام میدن خیلی ضرر داره برا بچه ها

شیریه خیلی مهم نیستن میفته خودش هزینه الکیه مگ موارد خاص ببری بکشن

سوال های مرتبط