من سه بار خون دادم
یه بار ناشتا
یه بار یک ساعت بعد محلول
و دوساعت بعد محلول
یکی از آزمایشات دو مرحله تا جایی که من میدونم یدونه ناشتا میگیره یکی دیگه دوساعت بعد صبحانه
یکی هم هست 4 مرحله ای اول ازت خون میگیره ناشتا بعد شربت گلوکز سه بار خون میگیره یه ساعت در میون و ادرار
برای من ۴مرحله خون بود ادرار هم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.