۳ پاسخ

من سه بار خون دادم
یه بار ناشتا
یه بار یک ساعت بعد محلول
و دوساعت بعد محلول

یکی از آزمایشات دو مرحله تا جایی که من می‌دونم یدونه ناشتا میگیره یکی دیگه دوساعت بعد صبحانه
یکی هم هست 4 مرحله ای اول ازت خون میگیره ناشتا بعد شربت گلوکز سه بار خون میگیره یه ساعت در میون و ادرار

برای من ۴مرحله خون بود ادرار هم بود

سوال های مرتبط

مامان نلورا🧚‍♀️💞 مامان نلورا🧚‍♀️💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی