من ۳سال پیش دادم ۴ تومن بود یادمه اونوقتام ۴ تومن خیلییی زیاد بود از بابام گرفتیم …
من امروز صبح رفتم اگه بیمه تکمیلی هستین ، بیمه هزینه شو میده
من آنو مالی انجام دادم
سلفری در شرایط خاصی ازتون میخوان
چی هست اصن که انقد گرونه
مگه مشکلی، ریسکی داشتی که میخوای بری عزیزم؟
البته عزیزم من غربالگری ریسک خیلییی بالا بود بخاطر اون سلفری دادم
من قیمت کردم ۱۸ تومن پشیمون شدم 😂
من اسفند انجام دادم ۹۵۰۰
من هفته پیش آزمایشگاه دنا رفتم هزینش شد ۱۳ تومن
آره عزیزم منم چه تهران چه شهرستان همه جا رنج ۱۳/۹۰۰ تا ۱۵ تومنه...
اصلا نیاز به سلفری نیست مگه فامیلین!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.