سلفری قیمت کردم میگن ۱۴تومن😭

۱۱ پاسخ

من ۳سال پیش دادم ۴ تومن بود یادمه اونوقتام ۴ تومن خیلییی زیاد بود از بابام گرفتیم …

من امروز صبح رفتم اگه بیمه تکمیلی هستین ، بیمه هزینه شو میده

من آنو مالی انجام دادم
سلفری در شرایط خاصی ازتون میخوان

چی هست اصن که انقد گرونه

مگه مشکلی، ریسکی داشتی که میخوای بری عزیزم؟

البته عزیزم من غربالگری ریسک خیلییی بالا بود بخاطر اون سلفری دادم

من قیمت کردم ۱۸ تومن پشیمون شدم 😂

من اسفند انجام دادم ۹۵۰۰

من هفته پیش آزمایشگاه دنا رفتم هزینش شد ۱۳ تومن

آره عزیزم منم چه تهران چه شهرستان همه جا رنج ۱۳/۹۰۰ تا ۱۵ تومنه...

اصلا نیاز به سلفری نیست مگه فامیلین!

سوال های مرتبط

مامان طلا 🎀 مامان طلا 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسین و یاسین❤️ مامان امیرحسین و یاسین❤️ هفته سی‌وسوم بارداری