آره منم همین قیمتوگرفتم
قبل عید ۱۰ بود😐 تو ایران هرچی زودتر بچه دار شی به نفعته
خیلی گرون شده ، انصاف نیست
من بهمن ماه ۸۹۰۰ دادم ،تهران
براچیه همه حتما باید انجام بدن
منم شنبه ای انجام دادم 16 تومن شد دهم بهم قیمت 11800 داده بودن
یاخدا 😐
هرچقدر زمان میگذره هم ازدواج کردن سخت تر میشه هم بچه آوردن 🤦🏻♀️خدا لعنتشون کنه این همه تورم و گرونی 😞
من انجام دادم ۹/۲۰۰ .چه خبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.