سلام سلفری قیمت گرفتم ۱۵ تومن 😕

۷ پاسخ

آره منم همین قیمتوگرفتم

قبل عید ۱۰ بود😐 تو ایران هرچی زودتر بچه دار شی به نفعته

خیلی گرون شده ، انصاف نیست
من بهمن ماه ۸۹۰۰ دادم ،تهران

براچیه همه حتما باید انجام بدن

منم شنبه ای انجام دادم 16 تومن شد دهم بهم قیمت 11800 داده بودن

یاخدا 😐
هرچقدر زمان میگذره هم ازدواج کردن سخت تر میشه هم بچه آوردن 🤦🏻‍♀️خدا لعنتشون کنه این همه تورم و گرونی 😞

من انجام دادم ۹/۲۰۰ .چه خبره

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ودوم بارداری