زمان ماهم همه دم زایمان بودن حالا نوبت خودمون شده😂
ارهههه چقدر این ماه هشت دیر میگذره خیلیییی دیررر
منم همین حس رو دارم
برای ما همه زاییدن مشکلات بچه رو میزارن😂 دیگه دارم از زاییدن پشیمون میشم انگار بمونه همونجا مشکلاتش کمترع
دقیقا افسردگی میگیرم میام گهواره هفتم پایینه همه هفته هابالا
خخخ منم هستم غصه نخوریا
پس ما چی بگیم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.