چرا یهو همه ۳۵ هفته به بالا شدن و دم زایمانن🫠ما عقب موندیم 🫠😂

۷ پاسخ

زمان ماهم همه دم زایمان بودن حالا نوبت خودمون شده😂

ارهههه چقدر این ماه هشت دیر میگذره خیلیییی دیررر

منم همین حس رو دارم

برای ما همه زاییدن مشکلات بچه رو می‌زارن😂 دیگه دارم از زاییدن پشیمون میشم انگار بمونه همونجا مشکلاتش کمترع

دقیقا افسردگی میگیرم میام گهواره هفتم پایینه همه هفته هابالا

خخخ منم هستم غصه نخوریا

پس ما چی بگیم😅

سوال های مرتبط