۳ پاسخ

من دیشب اینجورشدم فاموتیدین بخور

عزیزم منم اسید بیچارم کرده بود از دکترم پرسیدم بهم قرص فاموتیدین داد کنترل شد اسید معدم

واااای خیلی بده خیلی خیلی برا من قرصم‌داد ولی اثر‌نکرد همش با گریه کردن تحمل کردم

سوال های مرتبط