۷ پاسخ

بنام خدا تو همون مرحله اول گیر کردیم اصلا نگرفت پستونکو تا بخایم ازش پس بگیریم😆

خودش دیگه نخورد یکی دو ماهه

نی نی من نمیخوره حیلی دوست دارم بخوره

دحتر من ب شدت وابستس شما ك خوبه ارتودنسي ميدي برا من ارتودنسي قبول نميكنه

از ۶ ماهگی گرفتم.عادتش دادم زیر شبر بخابه اول روزا قطع کردم شب دادم ب مرور شب رو هم قط کردم یروز دادم یروز ندادم تا کلا از سرش افتاد

سوال منم هست

پسر منکه یماهی هست دیگ‌نمیخوره بهش میدم پرتش میکنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی