الان نمیخاد بگیری
از۶ماه خودش قبول نکرد
سوال منم هست🤔
بچه منم بدون پستونک اصلا نمیخابه خودشم نمیتونه توی دهنش نگهداره یکسره باید دستم بهش باشه
من دوتا از دوستام سر پستونک بچشونو قیچی کردن دیگه بچه نگرفت ولی من خودمم میخوام الان بگیرم میگم ریسکه قیچی کنم گرونه😂اونت شده خداتومن بخواد باید برم بخرم ولی باید تحمل گریشو داشته باشی دیگه
از شش ماهگی دهنشو باز میکرد پستونک بیوفته دیگه نخورد
سوال منم هست بچم اصلا به هیچ عنوان بدون پستونک نمیخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.