چجوری پستونک. رو میشه از بچه گرفت🫠😬

۷ پاسخ

من که بعد از واکسن چهار ماهگی نخورد . از وقتی دستشو‌ پیدا کرد 😂هرچی پستونک میدادم تف میکرد 😂 دستشو میخورد
منم ندادم دیگ

دختر من اگر پستونک نخوره اصلا نمی‌دونم چطوری بخوابونمش خیلیییی سخت میخوابه

بچه من تازه دو هفتس پستونکی شده😂

اول روزا بهش نده
شب موقع خواب بهش بده فقط


سعی کن حواسش پرت کنی
میتونی باماشین ببرش بیرون
سرشونه ات یا روپات بخوابون با لالایی


من اینجوری ترکش دادم
شبا میدادم اما دیگ ب مرور شب هم نخواست دیگ

من خودش ولش کرد دید شیر نداره مک زدن الکیه ول میکرد تف میکرد
هی که تلاش کردم بخور عوق میزدد دیگه ندادم

وای توروخدا من از خدامه بچم دائم بگیره 🤣🤣 خیلی گوگولی میشن
فقط تو خواب میگیره اونم گاهی🥲

نده بهش به همین راحتی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و راوین مامان رادمهر و راوین ۹ ماهگی