کسی بوده ت بارداری هموروئید گرفته باشه چیکار کردین خوب شدین؟؟

۳ پاسخ

شما سه قلو باردارین؟

من بخاطر شیاف گرفتم
پماد انتی هموروئید واسه بیرونش استفاده میکنم بهترم

عزيزم حتما روغن زيتون به سالادت بزن؛زيتون كنارغذات مصرف كن اينا به دفع راحت كمك ميكنه.حتما با غذاهات سالاد بخور.حالا براي هموروئيد اول به دكترت بگو شايد پمادي داد.

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری