دختر من چیز شیرین میخورم زیاد واکنش نشون نمیده
حرکاتش دست خودشه هر موقع بخواد میزنه
شما یه شربت شیرین سرد یا بستنی بخور به پهلوی چپ دراز بکش
استراحت داره میکنه
ی بستنی بخور آب بخور اوکی میشه نگران نباش
از صبح میرفتی بهداشت بدون هزینه صدای قلبشو میشنیدی...
اگه مطمئن هستی هیچ حرکتی نکرده برو دکتر ..
برو بیمارستان قسمت زایشگاه صدا قلب واست میزارن
برو ان ای تی بده
بستنی بخور ب پهلو چپ بخواب
بچه منم دوروز بوو تکون نخورد امروز تکون میخورد فکر کنم طبیعیه البته هفته شما باز بالا تره
شیرینی بخور ب پهلو چپ بخوابید اگه تکون نخورد برید بیمارستان سونو گرافی بدین ایشالله ک خیره
برو بلوک زایمان چکاب بشی حتما ب وووووو
برو بیمارستان ان اس تی بگیرن ازت
برو حتما دکتر
با مطرح کردنش اینجا بچه تکون نمیخوره برید بیمارستان عزیزم
برو دکتر انشالله خیره به آن تی تی بده خیالت راهت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.