چاق کننده ک نیست فقط برای تخمدان خوبه فعال میشه برای ناباروری خوبه
ولی اسپرین و نمیدونم از دکترت بپرس خیالت راحت باشه
من از شش ماه قبل از بارداری پرگناکر مصرف کردم برای تقویت تخمک .البته خودم اضافه وزن دارم اما خیلی تاثیر نداشته رو وزنم .از اول باردای هم پرگناکر بارداری مصرف کردم . هرشبم دوتا آسپرین میخورم تاحالا دکتر بهم چیزی نگفته که تداخل داره به دکترم گفتم پرگناکر میخورم.
قرص تیروئید ک صبا باید ناشتا بخوری تا بعدش صبونه بخوری و اینا دوساعت از روش میگذره بعدش مشکلی نداره ک مولتی بخوری چون فاصله دادی منم صبا ناشتا میخورم بعد صبونه میشه دوساعت بعدش مولتی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.