عزیزم کاملا عادیه همه ما این حرکت هارو کردیم اصلا خودت رو سرزنش نکن.
همه بالاخره عصبانی شدن و دادم زدن هرکی میگه من نکردم دروغ محضه پس عذاب وجدان نگیر گلم
عادیه و ناراحت نباش من ک مامان حساسیم هم داد زدم و بد خلقی کردم فشار همه جور رومونه ولی باید کنترل کنیم
عادیه منم بعضی موقعا کم میارم داد میزنم ولی خیلییییی خودمو کنترل میکنم اون بچه چ گناهی داره ما خواستیم بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.