۱۰ پاسخ

منم دوبار سقط کردم و اومدم تحت نظر دکتر تا یک سال بعد گفت الان میتونی اقدام کنی و باردار شدم و این دیگه رشد نکرد و سقط شد

و اگر خوبه نوبت دهی اش چطوریه؟؟

من چند بار سقط کردم خوبه برم پیشش؟؟

منم چند روز پهلوی چپم انگاری یکم ورم می‌کنه ودرد داره با زیر دلم سمت چپ به نظرتون از معدمه که سوزش ونفخ داره

منم معدم میسوخت یا غذا گیر میکرد نوشابه میخوردم بهتر میشدم رفتم به دکترم گفتم قرص فاموتیدین 40 بهم داد

سلام ببخشید شما کرمان دکترت کی هست؟؟

منک پنتوپرازول میخورم بعد یک هفته مداوم خوردن اصلا کامل از بین میره ولی خودم میترسم از اینک علائمم رفته قطعش میکنم چند روز دوباره بر میگرده😂

منم اینطورم بعد از غذا یک ربع میشینم و بعدش نیم ساعت پیاده روی اروم بهتر میشم

مجبور ب تحمل منم سر دخترم همینجوری بودم تا 4 ماه عین آرزو مرگ. میکردم خیلی سخته و خیلی بده

آدامس بجو

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی