من عزیزم منم مثل مامان بچه خوشگل بود برنامم
من از ۴ ماه و ۵ روزگی شروع کردم
الان حدودا ۱۶ روزه داره کمکی میخوره
با فرنیبرنج شروع کردیم
بعد حریره بادوم
الانم داره پوره هویج میخوره
ولی بعد خوردن حریره بادوم رفلاکسش شدید تر شد و حجمه شیری که در طول روز میخوره کمتر شد
به نظرم اگه از ۴ میخوای شروع کنی
فعلا اشتباه منو نکن و حریره بادوم نده
انگار خیلی چرب و سنگینه و اذیت میکنه معدشونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.