۴ پاسخ

صفر مای بیبی

صبر کن تا سونوی رشد ۳۲ هفته یا ۳۶ بری ببین جثه اش چطوره بچه من کم وزن من سایز صفر گرفتم برای اوایل ولی شاید برای شما صفر کوچیک باشه

مولفیکس بهتر تا مای بیبی سایز صفر من یکی دوتا بسته گرفتم و بقیش سایز یک و دو سه از هر کدوم یه چهار تا بسته

من سایز یک مولفیکس خریدم

سوال های مرتبط