۴ پاسخ

پسر من بدو تولد ۴۹ سانت بود و توی ۱۴ ماه ۷۸ سانت.. از نمودارش بالاتر بود..
وزنش ولی رو نمودار بود..
نمیدونم دیگه خوب و بدشو..

دختر من امروز ۷۴بود وزنشم پایین تر از نمودار بود ۸کیلو۳۰۰ دور سرشم رشد نکرده بود نمیدونم چیکار کنم

دختر من 50بود یک‌سالگی 72دکتر گفت البته ژنتیک بی تاثیر نیس

خوبع دختر من تولد ۵۲ بود یکسالگی ۸۰

سوال های مرتبط

مامان حلماوآیهان مامان حلماوآیهان ۲ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی