خانما پودر گالاکتومید خوبه؟؟

۳ پاسخ

خیلی خوشمزس🤤
و اینکه برا شیردهی عالیه

اصلا مزشو دوست نداشتم یکی دوبار خوردم بعد ریختم رفت. قرص لاکتاول میخورم

من خوردم روزای اول شیرنداشتم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣🐦 مامان جوجه رنگی🐣🐦 ۱۱ ماهگی